kelikkk la saya pelisss!!

cuti-cuti kuantan part 2

hari kedua di kuantan dimulakan dengan sarapan pagi...hehehe
breakfast tu kan penting...tambah2 plak bila masakan tu sedap... mmg boleh bagi 7/10 lah breakfast kat sri m,sia kuantan nih... nasi goreng kampung,roti jala n kari ayam,ubi kayu cicah kelapa mmg sedap... tambah omelette...pergghh mmg heavy b'fast pg tu...pastu tambah roti bakar dengan homemade kaya...mmg sedap...sampai tak larat nak minum teh...hahahaha.....




adam makan koko crunch




sangat kenyang hokey!!




muka kekenyangan!





sempat posing kat taman mini depan bilik...
sementara nak chek out,aku packing2 brg mr.hubby bawak kids pergi swimming pool...
dlm kul 1 kami chek out...terus ke duta village resort plak.... lebih kurang dlm 30-45minit dr bandar kuantan

walaupun cuaca sangat panas terik..tp perut dah lapar balik.. ( ni yg tak suka nih..bila cuti2 je perut cepat benor lapar...huhuhu), pas chek in kami pergi makan...tp tak tahan sangat panas...sara cakap singgah je la kedai mana2 yg dekat...so kitaorg makan je la kat kedai masakan panas kt tepi jln nih... sib baik ns goreng ikan masin dia sedap..tp makan separuh je...selebihnya bungkus wat balik...tak tahan sangat panas weiii.....

balik bilik sambung mkn nasi pastu tido...hehehe petang skit baru la keluar gi jalan2 kat pantai...



kaunter





lobi



bilik


adam tengah tunggu ayah..lamanya ayah bersiap...nak gi pantai je padahal...hehehe

















































korek2...cari ketam...













haha..beriya cari ketam....
dekat maghrib balik bilik n bersiap2 utk keluar mkn...mkn pun dekat2 situ je..banyak restoran ikan bakar n masakan panas... so pas makan balik bilik lepak2 pastu tido...hehee











0 Response to "cuti-cuti kuantan part 2"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...