kelikkk la saya pelisss!!

gelagat adam...

video

mlm tadi dah nak masuk tido dah...tengah bancuh susu adam..pastu dengar dia duk bebel sorang2... tak paham apa pun..yg pahamnya "ayokk adam..ayok adam"...biasanya dia cakap cam tu kalau dia wat salah pape....hehehe... semalam tu sbb dia patahkan mainan...

(abaikan work station sara kat belakang tu..bersepah huhuhu...tengah projek baru!!)

video

ni plak adam tengah baca buku...adeii tak reti nak panggil pelahan..mesti nak jerit..sakit telinga...huhuhu

2 Response to "gelagat adam..."

  1. hati - ema says:
    5/13/10, 1:12 PM

    mcm meen la ni...kalau ade yg terburai...dia ckp...hayooo...hayoo...

  2. sararisa says:
    5/13/10, 1:17 PM

    haha..sama ekk..adam siap sebut nama dia tu yg tak tahan tu...tak kira la sapa yg buat...`hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...