kelikkk la saya pelisss!!

hampeh!!!!!

kawan2 dah tengok iklan tv3?? (hari ni dah ditarik balik...)
apa pendapat u all?? bagi sara... langsung tak de motif,tak de tema..cacamarba bercampur aduk tak tahu hujung pangkal.... sapa lah yg buat iklan ni... apa motif pun tak tahu...kot ya la pun 1 m'sia takkan la sampai mcm tu sekali... sori to say la tv3..sungguh menyedihkan...mendukacitakan...memalukan!!!!!!
itu ke idea yg kreatif?? kalau benda hampeh cam tu aku duk umah pun boleh buat..malah rasanya lebih baik lagi...



apa pekdah diaorg masukkan kereta luncur ala santa clouse tu?? bunga lotus simbol agama budha? mana pergi ketupat (ada la sebijik pada saat ke 0:48),lemang, rendang..masjid... yg ada org duk kacau dodol (dodol ke? tu pun terlindung dengan imej bunga lotus tu....)

apa lah salahnya buat yg biasa2 asalkan mesejnya jelas dan boleh sampai pada org lain terutama kanak2... contohnya menghormati org tua,jgn membazir,jgn gaduh2, berbudi bahasa, terima duit raya cakap terima kasih walaupun dapat 50sen...kan?? kan??
why?? why?why?? spoil mood raya aku!!!!!!


0 Response to "hampeh!!!!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...