kelikkk la saya pelisss!!

bertunang

jumaat lepas sara dah balik ke kl utk kemas2 rumah mak,hari sabtu majlis bertunang kakak ipar sara dengan mark...org UK ok...hehehe bukan ulu klang tp united kingdom... alhamdulillah semuanya berjalan lancar...hari ahad pulak kena kemas balik la kan rumahnya...huhu penatnya..sakit2 badan...
minta maaf pada pemenang g/a yg lepas sara masih tak berkesempatan nak pos hadia beliau...sori ye... sara akan usahakan minggi ini jugak sbb sabtu nanti dah nak balik KB pulak...
sila lah layan pic di bawah... punya la bz hari tu sampai tak sempat nak snap gambar ngan bakal pengantin...hehehe (pic lain2 boleh tengok kat FB ye...)

tengok adam yg jeles...hehehe muncung yg boleh di sangkut baju...kekekekeke

pengantin tu cium tangan mak sedara kitaorg jugak tp hari tu dia wakil dr belah lelaki...hehehe

groom to be

bride to be dengan anak2 buah


terselit plak gambo ni..heehe.. hari ahad yg lepak2..padahal rumah masih blom berkemas..hehehe

3 Response to "bertunang"

  1. INTANKUTERPILIH says:
    10/26/10, 11:15 AM

    wah...dpt bakal omputeh..mesti dpt baby cute..

  2. .: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. says:
    10/27/10, 11:42 AM

    oh..baru baca entry ni..
    ok, xpe..xkisah pun.. xyah rush2.. :)

    anyway, seronoknye dapat kuarga baru..orang putih lak tu!

  3. sararisa says:
    10/27/10, 11:55 AM

    intanku ~ harap2nya...hehe
    ain ~ huhu mmg pun.. duk siapkan itu ini... ni duk rush utk kenduri kawen plak.. insyaAllah hujung minggu ni balik kelantan sbb kenduri kat sana... sara akn pos sebelum balik kg ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...