kelikkk la saya pelisss!!

tua ke?? ke muda?

selain dari hari jadi...rupanya balik lagi peristiwa2 lain yg boleh buat kita terasa tua dan terfikir "ermm..tua dah aku".... sara nak kongsi pengalaman sara hari ni...
hari ni sara pergi menghadiri majlis konvo arissa... ye walaupun majlis konvo utk budak2 tadika je... sara rasa exited...hehehe... (harap-harap sara diizinkan Allah utk hadiri majlis konvo arissa kat universiti plak ~ amin)
masa tengok arissa wat persembahan tu sara dah gabra..sbb selalunya arissa kalau depan org ramai2 n semua pandang dia...dia melalak...tp hari tu ok je...siap menari twist lagi...




paling terharu arissa dapat tempat pertama utk pelajar 6 tahun dan matepelajaran terbaik bahasa melayu dan jawi... padahal sara selalu marah2 dia malas baca buku....
semoga arissa sentiasa menjadi pelajar cemerlang...

huhu taun depan dah masuk darjah satu dah...besar dah anak mami... baju sekolah dah tempah... nanti kita shopping2 brg sekolah plak ye...yey seronoknya!!

0 Response to "tua ke?? ke muda?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...