kelikkk la saya pelisss!!

family day ~ 2010 part 2

hari kedua.... seperti tahun2 sudah,acara sukaneka... seronok betul dengan macam2 ragam...bukan penat main sangat pun..penat gelak je....hehehehe

selepas breakfast,acara bergambar... dengan baju pasukan masing2...
ada pasukan biru (team family mak ngah),pasukan kuning (team family mami),pasuka merah putih (team family che mah),pasukan merah hitam (team family che yah),pasukan coklat (team family mak long)
ada satu lagi keluarga induk yg tak dapat hadir iaitu team ayah chik,dlm gambar jugak tak de pasukan dari family che dah.... ermm tak komplete rupanya...tp sbb tak nak buang masa terpaksa la teruskan jugak sbb dah tengahari..takut panas la plak nak sukan....




breakfast....makan kenyang2 sbb nak gelak banyak pas nih...hehehe



arissa dlm acara rebut gula2...dapat dlm 50biji..ingat dah banyak..rupanya ada lagi banyak...hahahaha

acara makan ice cream....comel tak?? hehehe

pasukan kuning sebagai barisan pengadil...

acara pecah belon... main ni mmg ganas...sampai darah2 kaki...budak2 ni ganas betul!

acara pak kaduk...(tetiba rasa aman comel je kat sini...)hahaha :P

tengah bungkus mami...

mami yg dah siap di balut... dari pinggang ke atas sahaja...(pasukan kitaorg dpt tempat pertama ok..tgk la sapa yg balut..kemas sampai tak le nafas mami tu...haaha)

golf lelaki

bowling (balingan ini menjatuhkan 4 pin ye!)
sara dapat tempat ke3...jadi lah kan..huhuu

lari bawak telur...acara lelaki dewasa

acara kemuncak...acara yg ditunggu2...hehehe

pasukan kami ler juara bertahan..mana boleh lawan...semua lelaki pasukan biru adalah lelaki "perkasa"...heheeh

0 Response to "family day ~ 2010 part 2"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...