kelikkk la saya pelisss!!

mood yg hilang

salam... entah mengapa mood nak berblogging agak pudar akhir2 ni... ermm badan rasa lemah je...asik penat dan mengantuk... ni kisah minggu lepas yg sara nak kongsi dengan kawan2... kisah adam dan iron panas...huhuhu sara tinggal kejap je nak sembahyang zoroh...sudahnya  gini jadinya...

melecur tangan anak teruna den! masa kena tu sara terus letak jeli gamat bg sejuk... astu tak tahu dah nak wat apa... pujuk2 dia suh tido je la sudahnya... esoknya terus mengelembung cam tu...besar la jugak...




ni lepas 4 hari..gelembung tu dah pecah... still sapu jeli gamat n antiseptik...
skang ni mmg tak boleh biar je dia sorang2..mcm2 kerenah dia sekarang... sebelum tu dia sepahkan dapur ngan beras...huhuhu... tak tahu bape banyak beras dia curah kat lantai...
pagi ni plak sebotol bedak dia sapu kat meja...adoiii penat  lah...

3 Response to "mood yg hilang"

  1. aanie says:
    3/3/11, 10:52 AM

    aduh, macam sakit je tu...

  2. Miss Mirror a.k.a Sam says:
    3/3/11, 11:00 AM

    Siannya.. anak I pun pernah kena mcm ni.. masa tu I dlm pantang, so tak cukup tangan nak pantau dia...mmg la bebudak ni kekadang suka bereksperimen.

  3. sararisa says:
    3/3/11, 11:03 AM

    aanie ~ mmg sakit...
    kak sam ~ tu la pasal.. skang bilik iron tu mmg kena kunci.. tp menda2 lain tak tahu la kan.. mcm microwave,dapo huhuh nak semayang pun tak tenang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...