kelikkk la saya pelisss!!

finger cross??

tadii terbaca artikel di blog saudara arch berkenaan finger cross... sara pun perasan bila baca status or komen kawan2 kadang2 mengunakan perkataan ni.... entah diorg faham ke tidak maksud perkataan tu... contoh nya
"malasnya hari ni..harap2 lecturer tak masuk *finger cross*"
kadang2 ada terbaca mcm tu kan?
selama ni sara diam je malas nak amik pot sangat... tp bila dah ramai sangat dah jadi mcm trend plak..sara rasa sara bertanggungjawab lah nak bg tau apa yg sara tahu...
kalau perasan dlm cerita mat saleh banyak guna perkataan ni..ye lah mereka2 tu kristian...kita??
kenapa nak berharap pada cross? bukan pada Allah?

artikel lanjut boleh baca di sini  : artikel 1 , artikel 2

0 Response to "finger cross??"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...