kelikkk la saya pelisss!!

apa anda rasa bila suami anda...

pehhh tajuk...hehehehe...

saja je kan.. nak kongsi pengalaman... apa anda rasa bila suami anda pergi outstation?
dah lama jugak en.hubby tak outstation.bermula isnin lepas sampai hari rabu ni dia kena ke kl..so tinggal la sara bertiga je kat umah... agak janggal lah jugak..since dah lama tak kna tinggal kan...
apa yg sara rasa?

1.rasa mcm hari makin panjang... lamanya nak malam.. bila dah malam masuk tido awal... bila rasa dah tido awal,tu dah tentu la rasa mcm tido dah lama.. sedar 2-3 kali la jugak,ingat dah pagi tapi baru pukul 3.30am?? sedar lagi sekali baru pukul 5am? huhuhu...lamanya nak pagi...

2.rasa tak selamat...biasanya tugas kunci pintu n chek pintu tu tugas mr.hubby...tapi dah dia tak de,sara la yg kena wat kan? sebelum tido chek pintu..masuk bilik,baring2..eh pintu dah kunci ke belum??..bangun chek lagi... sedar kul 3.30am chek pintu lagi...adoiii...

3.tak tahu nak wat apa...hehehe.. semuanya ok je .. kalau malas kemas umah pun tak pe kan?? hahha... malas masak pun tak pe.. "anak2... manu hari ni pizza delivery je ok?"
anak2: "yahooo" :P

0 Response to "apa anda rasa bila suami anda..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...