kelikkk la saya pelisss!!

kena tinggal...

Hari Ahad yg lepas en.suami berangkat ke Langkawi kerana terpaksa bertugas di LIMA..so tinggal la sara 2 beranak kat umah ni...huuhu sedihnya... ikutkan hati nak je pergi LIMA or cameron highland dengan kakak ipar...tapi apa kan daya kerja menimbun2....huwaaa!!! tak pe lah..rezeki jgn ditolak kata org...heheheh.. alhamdlillah musim2 cuti ni banyak tempahan diterima sempena musim kenduri ni kan... ermm...

petang semalam masak bubur pulut hitam faberet adam... tak tahu plak dia suka bubur ni.. masa balik KB hari tu mama masak bubur ni..bermangkuk2 dia makan...so hari ni try buat sendiri... (tak pernah buat bubur ni...senang je rupanya...hahaha)



ada sedang enjoy bubur pulut hitam...








0 Response to "kena tinggal..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...