kelikkk la saya pelisss!!

cemana lagi nak buat??!

semanjak dua menjak ni rasa seronok preggy cam dah hilang, disebabkan sara diserang gatal2 yg serius la bg sara diseluruh badan, dah habis cara dah nak buat,sampai satu tahap dah tak tahan sangat duk garu sara scrub pulak dengan garam... bayangkan la garam kena kat tempat garu tu pedih kan...tp sara tak kisah dah...sbbnya pedihnya cuma 2 minit pastu gatal datang balik... tido malam pn terganggu... pukul 4 pagi dah bangun mandi, guling2 bangun mandi balik,sampai la ke subuh hari...mmg tak tahan...siang harinya mengantuk,kepala weng!!, mood tak menentu,makan tak selera, nak bercakap or berjumpa dengan jiran2 pun malas... nak layan adam lagi malas...rasa nak duduk sorang2 kat umah n bogel je... tak pun berendam dlm bath tub 24jam...
seksanya tuhan je yg tahu, mungkin ramai yg akan kata tak baik mengeluh,tak baik cakap cam tu, tak baik fikir cam tu...tp nak wat cemana...sara pun manusia kan..apa yg sara rasa or sara fikir ini lah yg sara nak kongsi ngan kawan2...klu kawan2 ada idea or petua or pape yg boleh dikongsi... setakat ni sara amik ubat  dr klinik antamin 4mg 3x sehari.tp ubat ni mmg mengantuk..so bila dah boleh tido tu tak de la garu2...bila dah bangun tu garu la balik...huwwaaa!!!
badan dah penuh parut,bengkak2,melecet dll...nak tengok pun tak lalu...nak buka baju depan hubby pun dah naik segan...
Photobucket Photobucket

see ni cuma bahagian lengan n siku... ye pic kedua tu pic siku bukan kepala lutut ye walaupun besar cam gitu... tu baru 20% je, yg lain2 tak yah citer la,...sara sendiri dah tak larat nak garu,tak lalu nak tengok... huh!!

3 Response to "cemana lagi nak buat??!"

  1. Ema says:
    5/18/12, 2:57 PM

    kene mandi dgn sabut berubat kot...

  2. sara82 says:
    5/18/12, 3:59 PM

    dah tukar sabun red...pkai eubos tak jd jugak huhu

  3. sara82 says:
    5/18/12, 3:59 PM
    This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...