Pages

12.12.12

Rasanya ramai yg suka dengan date ni... bg aku pulak ada apa dengan date ni? errmmm........... alhamdulillah date ni mr.aman mula bertugas ditempat baru...alhamdulillah sangat2 tahun 2012 ni membawa rezeki yg tak putus... dapat rumah baru,kereta baru,kerja baru dan baby baru... alhamdulillah syukur sangat2 dengan limpah kurniaNya...tak lupa kesihatan yg baik juga (walaupun on off masa preggy...)

bermula hari ni en.aman kena keluar awal utk ke tempat kerja, paling2 pun pukul 6.30pg dah keluar...eh sedih pulak rasa pagi tadi...bila mana anak2 masih nyenyak tidur si ayah dah keluar nak cari rezeki.... kena drive 1jam lebih jugak, hati ni risau je sbb jauh kan,kena plak bawak viva je...oh hati mana tak tenang... plan asalnya nak sewa bilik,balik 2-3 hari sekali,tp sbb awal2 ni aku masih dalam pantang so en.aman sanggup lah berulang alik ke tempat kerja,risau nak tinggal katanya..terima kasihlah en.aman yg sangat2 prihatin...ye lah dengan baby baru,dengan adam yg semakin menakal,ohh sangat mencabar rasanya!!

Aku pun terpaksa jugak lah belajar berdikari, bila sekolah dah buka nanti tugas ambil n hantar anak2 terpaksa la aku yg buat,dengan baby lagi oohh sangat la penat...tp aku selalu cakap pada diri sendiri 8 tahun kawin,8 tahun la aku duk goyang kaki je... so kali ni kena la berkorban skit,sabar lah sikit lagi insyaAllah ada rezeki lagi boleh cari rumah dekat2 tenpat kerja en.aman kat sana, pas ni kalau en.aman nak jadi wekend hsband terpaksa lah redha,belajar handle anak2 sorang2 huhuhu...sedihnya rasa... !

0 Response to "12.12.12"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...