kelikkk la saya pelisss!!

malasnya!

malasnya nak update blog hehehe.... tak de cerita menarik,cerita yg semua org dah tahu...jerebu,sekolah tutup,tak sihat...anak2 demam dan batuk!

oh cepat lah pulih seperti sedia kala!





 (jerebu di kws rumah 23/june - 10pg indeks bacaan 300++)
dah oh saya baru tahu favorite korean actor saya ada drama baru!!!
OMG!! kang Ji hwan... cerita terbaru incarnation of money...seperti biasa lakonan dia kelakar n hujung2nya baru lah serius...


antara drama kang ji hwan yg saya dah tengok:
1.capital scandal
2.hong gil dong
3.coffee house
4.lie to me
filem plak : my girlfriend is an agent

best! best!...boleh layan banyak2 drama sebab tak payah keluar hantar ambik anak sekolah...tp esok kena bawak dak bambam tu chek up...oh sib baik ayah dia pun coooti....!

1 Response to "malasnya!"

  1. Miss Mirror a.k.a Sam says:
    6/26/13, 5:14 PM

    Rasa2nya jerebu dah pulih skrg ni kan Sara?. Tengok member2 FB pun dah update pasal hujan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...