Pages

magic sangat!

 salam semua, tak terlambat kot nak ucap selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin... atas keterlanjuran kata,kadang2 jari yg menaip ni sesedap rasa je,mohon maaf juga jiga ada posting2 dan gambar2 yang tidak menyenangkan hati pembaca blog sara-darling ni :)... entry pasal raya masih tak de mood nak up sbb malas nak upload gambar hahaha... so kita citer pasal lain dulu, ada yg bertanya mcm mana rasa pakai inner magic yg aku citer dlm entry ini

ok, secara jujurnya aku suka inner ni sbb kain dia lembut n jenis serap peluh,tebal n boleh memeri (stretch) dengan baik... inner biasa kadang2 ada yg kecik n kain yg murah tu jenis nipis skit (kalau yg harga rm5),atau kalau pakai kain lycra (biasanya dapat free kalau beli tudung syiria) aku tak suka sbb dia licin.
cuba tengok gambar bawah,cutting dia boleh cover sampai tulang pipi,so kita tak payah nak selalu kena betulkan...kalau pakai inner biasa dia ternaik ke atas nak2 time makan...betul tak?? pakai inner ni tak yah nak betul2 kan dah,mmg terletak je.






  yg ni inner biasa yg rm5 tu,kain nipis n ada pengeras (muka aku tak sesuai pakai inner melekat sbb nampak besar je muka aku hahaha).nampak tak kedudukan tepi tu,ternaik ke atas,nak kena selalu tarik n lagi satu kalau pakai lama sakit kt telinga (ni bukan kes telinga capang ye hahaha)





ni pun inner magic tu..pas ni boleh la selalu pakai shawl (tu pun kalau tak kena tarik dengan budak bambam tu ^-^ )

sekarang lebih suka pakai shawl atau tudung syiria sbb malas nak banyak2 kerenah basuh tudung nak kena jaga awning bagaikan...sume masuk laundry sack pastu campak je dlm mesin basuh...hahaha!

inner magic boleh didapati di sini -----> inner magic ANA ( dan saya tak de syer dlm perniagaan sis ni :)  ) yg baik elok dikongsi...
hingga ketemu lagi,
salam!

0 Response to "magic sangat!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...