Pages

37weeks

pejam celik pejam celik dah masuk minggu ke 37 dah rupanya aku nih... lamanya tak update blog,mana la nak sempat sekarang ni..baik aku baring2 je dari layan blog hihihi...penatnya tuhan je yang tahu,nak2 aiman dah makin melasak,adam makin nakal,arissa makin demanding!! adoi penat sangat... waktu2 mcm ni mmg nak rileks2 je rasanya tp tinggal harapan je lah kan!
kesihatan ok je biasa2 je lah nak kata ok ada jugak time dia tak ok... tp preggy kali ni kena diabetis plak dah! on BSP sebulan sekali, minggu ke 32 hari tu kena jumpa O&G terus kena buat seminggu sekali adoi penat la weh!! BSP ni kena wat 4 kali sehari,since aku tak de la plak alat utk chek tahap gula dlm badan terpksa la gagah kan jugak ke klinik utk buat BSP ni, pukul 8pg,10pg,2ptg,8mlm... bayangkan?? 4 kali sehari kena sua jari nak kena ketip amik darah tu kan...huhuhuhu...

minggu ke 35 hari tu kantoi jugak la 1 reading,terus kau diorg masuk wad...kemain lagi mcm sakit teruk bebenor!.. so oleh sebab dah hujung2 sangat,mama aku terus je la datang dr kota bharu. kesian kat cucu since aku duk dlm wad ni arissa n adam tak ke sekolah sbb ayah dia terlajak tido??! boleh?? tak cukup tido katanya,mcm la aiman tu bangun menyusu sejam sekali :P

until now mama ada kat melaka ni,n aku masih lagi duk menunggu hari...bila nak bersalin...kekadang dah ada rasa2 sakit n mengeras tp hilang mcm  tu je hehe... seminggu lagi la kot nampaknya. 23/4/14 ada appointment dengan O&G lagi sekali. hurmm...

pape pun doakan aku selamat dan dipermudahkan semuanya ye kawan2....amin!

0 Response to "37weeks"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...