kelikkk la saya pelisss!!

demi masa...

sambil tunggu Adam keluar sempat lah draft blog...kikiki... Ammar razin dah start keluar gigi.punya la lambat nak masuk 10 bulan dah pun baru nak keluar kikiki...tak pe lah dik janji keluar..pasni jgn duk gigit abang aiman plak...abg aiman tu pantang org buat sikit dia balas betul betul...ngeri betul tengok kalau dia buat adik.Memang tak boleh nak tinggal sekejap...tinggal je adik meraung kalau tak kena ketuk kena hempam dgn abg aiman yg ebok ebok tu... bontot dah la besar hempap hempap org plak @_@

Aiman sekarang  nampak betul lasak dia.mmg suka betul buat adik.kalau tak cubit mesti gigit...tak pun lepuk dgn mainan...lepuk dgn tgn dia yg besar tu...jgn kata adik yg kena kalau mami yg kena lepuk pun berpinar bijik mata hoii 0_0

Adam masih lagi dalam proses belajar... kadang2 datang angin tak nak pegi sekolah petang...jenuh nak pujuk. sekolah pagi tak de hal.kejut sekali dua dah boleh bangun n mandi tanpa drama drama.

Arissa je liat nak bgn pagi.kadang2 datang angin dia nak menangis dulu baru masuk bilik air...nak kena ayah pegang hanger dulu baru nak bangkit...nak menunggu dia siap mandi pakai baju solat subuh mmg lama gile... pukul 7 lebih baru boleh gerak...dah sekarang ni pagi pegi dgn ayah dia.sekali harung ayah nk gi kerjakan.kena la awal skit.paling lambat sharp pukul 7.

kang balik sekolah aku jemput.pastu keluar lagi hantar sekolah petang.kang petang keluar lg jemput balik.gitu la hari hari... tu pasal pukul 9 aku dah out!! penat!! nak melayan yg dua org kat umah pun dah mental @-@!!
nak kena cari suppliment yg bagi lebih tenaga skit... kang malam nak overtime..bahahahah o_O

0 Response to "demi masa..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...