kelikkk la saya pelisss!!

selamat hari raya 2015

selamat hari raya uolls! tahun ni giliran beraya kat KL.so raya pertama n kedua raya kl.raya ke3 dah balik kelantan.tak kose nak mereput kt kl lama2 ok.bosan huhuhu sedara tak ramai pun belah sana. Alhamdulillah semuanya ok belaka.Cuma Aiman la plak demam time raya.kesian dia tak selera makan.asik batuk n muntah.senyap je tak lasak mcm biasa. perjalanan balik kb pun lancar je tak de jem lama2. cuaca pun elok je tak panas sangat.tp dr gombak sampai ke raub tu mmg hujan lebat...sejuk skit la kan.tp kereta tak bole laju la jalan licin.sara mmg jenis cuak kalau naik keta time hujan.
oklah.pic pun tak banyak utk dikongsi.ada la sekeping dua yg tak seberapa ni hihihi

0 Response to "selamat hari raya 2015"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...