kelikkk la saya pelisss!!

Little box

Semalam en.arman cuti.so dia ajak pergi tengok wayang.dah lama nak bawak budak2 ni tenok wayang tapi asik la bertangguh... cerita kungfu panda 3 tu dah berzaman dah orang tengok...kitaorg baru nak tengok kikiki...tak pe lah ok jugak tu tak ramai org dalm panggung tu kan...tp masa nak beratur beli tiket tu kemain hazab,ramai oiii orang duk beli tiket superman and batman tu...sesambil tunggu tu sara masuk daiso,kedai dia sebelah je dgn GSC tu...haruslah kena buat lawatan dlm tu kan...
tak de beli apa pun,just amik mainan dinasour utk aiman,earphone en.arman,pastu ada la 3-4 barang lagi... tp dalam banyak (banyak ke?kikiki) yg beli semalam sara paling suka yang ni... tak tau kenapa...masa jumpa tu terus amik tak payah pikir2 dah... bentuk kotak tu buat sara teringat zaman kecik2... rasanya pernah tengok sapa tah yg suka simpan tembakau ngan rokok daun dalam bekas besi mcm tu...kotak yg sara beli ni kecik je sesangat...kalau letak cincin dapat la 2 bentuk je hahaha...tp beli jugak...geram tengok comelll!


comelkan? accessory case





suka bahagian penutup tu...pastu kalau nak buka kena tekan..dulu2 ada kotak besi cam ni kan?


dalam dia ada cermin dan 2 bahagian... sara decide letak lipbalm... tu sebenarnya lipstick sara yg dah nak habis,sara korek2 campur dgn vaseline pastu tuang je dalam tu simpan dalam peti bagi keras, nampak elok plak duk dalam tu kan?
sebelah tu ingt nak buat lagi satu tp nak buat kaler lebih light.nanti masuk handbeg senang kan? hihhi
tu je nak cerita bye!

0 Response to "Little box"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...