kelikkk la saya pelisss!!

pusing melaka part 3


nak balik dah...


arissa dengan muka gayatnye...ekekeke


adam sangat exited....



takut...huhuhu...nak turun!!




ensem tak??




pas naik river cruise..kami pun gerak ke tapak eye on malaysia....org tak bape ramai...dan cuaca pun cantik je,bayaran masuk untuk dewasa rm10 (kalau tunjuk mykad..of kos aku ada mykad...wakakaka),kanak2 rm5....arissa sekali lagi cakap tak nak naik....huhuhu takut la tu...tapi pujuk2 punya pujuk (sebab mami n ayah dah exited nak naik nih...ekekeke)...berjaya gak la bawak dia naik...seronok...gayat pun ye...masa baru masuk dalam gondola tu baru terperasan bakal angkasawan kedua ada kat situ...maybe atas urusan kerja kut...sebab tenngok pada pakaiannya...takkan nak jalan2 makan angin pakai kot n tie plak kan...heheh....sempat snap gambo sekeping 2...komen?? heheh...mmg hensem.... ;p

0 Response to "pusing melaka part 3"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...