Pages

pusing2 melaka


muka adam yang ngantuk dan blur...mesti tengah fikir..mana la mami bawak ni...gelap je...wakakaka...


adam dah lentuk...ayah tengah posing kat rumah kancil...depan tu ada repika kancil



gambar harimau bintang yang dah tido...ekekeke....



oleh sebab berita perkahwinan mawi membuatkan aku murung...ekekekeke tak de lah...aman sedang menghabiskan sisa2 cuti...so hari ni dia bercuti...oleh sebab cuaca,mood dan poket dalam keadaan baik kami pun mengambil keputusan untuk pusing2 melaka...mlm tadi kami bawak arissa pergi night zoo melaka...seronok,pengalaman yg menarik gak la...sepanjang umur aku 26 tahun tak pernah masuk zoo waktu malam...wakakaka...kami mengelilingi zoo dengan tram yg di provide percuma...mengambil masa 25minit untuk satu pusingan...kami sempat amik 2 pusingan mlm tu...huh semangat beb....oleh sebab camera tak di benarkan bawak masuk,bimbang cahaya flash akan menterkezutkan makhluk kat dalam tu so...aku curi2 gak amik gambo walaupun tak de flash...degil gak aku nih kan...wkakakaka....









bila balik rumah tanya arissa,tengok apa kat zoo tadi dia boleh ingat gajah,kancil,zirafah,kura2,monyet,ular,burung,unta,harimau....ok la....heheh...tanya balik zirafah ada berapa kaki..dia jawab zirafah ada 15 kaki...aku??? terkejut gak...mana plak dia dengar zirafah ada 15 kaki...puas la aku pikir...last2 baru aku teringat...masa dalam trem tu guide tu ada bagi penerangan...zirafah boleh mencapai ketinggian 15kaki....wakakakaka...baru ler aku paham....jenuh nak mengexplain balik kat arissa...huhuh!!

0 Response to "pusing2 melaka"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...