kelikkk la saya pelisss!!

aksi adam


cer tengok...sempat lagi tu...apa dia nak wat pu tatau...


ha...dah tersekat tu baru tau nak panggil mami...



tolong...tolong...


yahhh...boleh dah duduk sini....
masa tengah kemas2 tu sempat gak snap gambar adam....entah aa dia nak wat pun tatau...cari port baru ke apa....sara baru clearkan bahagian bawah rak tv tu....pastu tetiba plak dia naik duk kat situ...ekekeke.... rak tv ni utk tv bhg dapo....tapi tak pakai sangat...sudahnya jadi tempat kumpul brg2 je...huhuhu....tu yg nak kemas sesangat tu....


"nampak cam sedap je ni..."




"boleh makan ke ni??"






"eh...sedap la pulokk!!".....


tu la keja adam...dari kerja 1 jam jadi 2 jam....elok2 aku masukkan dalam kotak....dia kuarkan balik...adusss....penat tulll!!!
P/s: korang le baca balik n3 tajuk 'pc demam ' tu....sara dah update gambar masa gi zoo taiping ari tu....klik sini



0 Response to "aksi adam"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...