kelikkk la saya pelisss!!

mainan jepun


korang pernah tengok tak menan cam ni?? mesti pernahkan? menan cam ni bagus utk perkembangan budak2....arisa dah terer wat ni....menan ni made in jepun....patut la kot budak2 jepun bijak ekk...sbb main menan2 cam ni...rega tak mahal aku beli dalam rm2.50 je....cara main dia kena susun blok tu kedalam bekas dia balik...kalau salah susun blok tu tak muat...kena sabar la skit..kalau tak sabar n tekun mmg susah...aku sendirik pun kekadang rasa nak campak je menda ni....muahahaha....tapi arisa kalau menda2 cam ni mmg dia tekun...walopun kekadang ada gak la hangin dia...(ikut sapa ler tu ye?? )
n satu lagi... sara skang tengah clear store....so sesapa rasa nak beli brg2 terpakai leh la masuk kat sararisa store .... banyak brg2 sara nak letgo...tapi gambar akan upload secara berperingkat....
p/s: pada fatt ... untuk b'day swap tu sori sesangat akak tak sempat pos lagi..insyaAllah minggu depan akak pos ye...huhuhuhu....

0 Response to "mainan jepun"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...