kelikkk la saya pelisss!!

gigi

adeiii sori le kekawan...lama sungguh tak berblog....bz tahap cipan aku ni...(ceh bz kunun!!! )
tajuk ari ni pasal gigi...err...pasal apa dengan gigi?? ceritanya cam ni...

malam tadi tengah syok2 tengok tv ngan mr.hubby,adam macam besala duk wat bising je...arisa tengan nenen kat sofa...tetiba 'gedebukk' arisa jatuh dari sofa....tatau pasal apa n kenapa,kitaorg watatau je la...sebab ingat jatuh biasa2 je....pastu bila dia menangis n nampak darah pekat kuar dari mulut dia...mula la aku n mr.hubby panik....duuhhhh!! gigi depan dah goyang.....rasanya 3,4 ari lagi mesti tanggal...huhuhu....tapi aku amik la peluang ni ajar dia minum susu dalam bekas straw tu...tak payah isap botol susu dah...heheehe....

adam plak bagun pagi ni demam lagi...tak teruk sangat...rasanya sebab gigi atas dia nak keluar...skang ni dah ada 2 kat bawah n 1 kat atas....kelakar tengok gigi dia...yang atas tu besar siot...gigi cap kapak....wakakaka...ni nak kuar lagi 1...adess mesti meragam lagi...huhuhuhu...

0 Response to "gigi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...