kelikkk la saya pelisss!!

udang galah

semalam adik ipar sara anis bg udang galah hasil tangkapan dia n suaminya... heheh hobi baru dia ialah pancing udang..penuh peti dia dengan udang galah je...huhuhu...so semalam dia bagi la skit... hari ni sara wat udang butter je la tapi sara tambah sedikit serbuk kari...utk makan malam

tengahari tadi sara n aman pergi makan kat restoran nama pecal lele... katanya yg pertama dia melaka... menu dia tak banyak set pun dan kami try set pecal lele ni.. bg sara dah masuk kategori sedap dah ni...tp mr.hubby cakap markah 6/10 je sbb dia pernah makan lagi sedap...huhuhu...sampai hati...
 nasi dia masak mcm nasi ayam tu,ikan keli goreng rempah,sup pun berempah,tauhu n tempe goreng..paling sedap sambal belacan dia...pehhh sedap!!

adam pas kena marah..terus statik cam tu selama 10 minit...wakakaka...tak tahu mana plak datang peel cam ni..asal kena marah or merajuk mesti statik cam tu...org cucuk idung ke,cucuk telinga ke dia wat derk je...
sup dia mmg sedap...ehehehe

0 Response to "udang galah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...