kelikkk la saya pelisss!!

dating lagi

hari ni pagi lagi pas subuh mr.hubby tanya nak gi tengok wayang tak.... hahaa apa lah yang dia mimpi mlm tadi sampai subuh2 hari tanya nak gi tengok wayang ke tak....hahaha..so sara tak lepaskan peluang ini... bila lagi kan nak gi dating...so dlm kul 10.30 kitaorg gerak... amik tiket kul 11.30pg..bestnya sbb tak de org..ada la 4-5 org dlm panggung tu...
tengok cerita world invention:battle los angles.. bg sara citer ni tak best sangat...huhuhu... tp tetap tak nyesal sbb gi ngan mr.hubby kan...ermm..

tak sabar tunggu citer transfomers n pirate caribbean... tak lupa twilight breaking down... kat panggung tu nampak banyak poster citer best2..... masa je tak de nak gi...hadesss...



0 Response to "dating lagi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...