kelikkk la saya pelisss!!

Breaking Down


semalam mr.hubby ajak keluar tengok wayang.so sara pilih cerita twilight. walaupun citer ni dah dekat 2 minggu keluar tp tak pe lah..huhuu show pukl 9.25mlm. bawak adam, nasib baik la dia baik je mlm ni..tak banyak cakap.. boleh la tengok dengan aman. seat pun agak penuh jugak mlm tu... mlm minggu katakan... pas tu pusing2 town cari makan... dah lama tak pusing2 amik angin malam ngan mr.hubby huhuhu... so mlm tadi mmg seronok tp lebih seronok kalau si arissa ada, adeii bila arissa nak balik nih..!

komen tentang cerita? hehehe tak yah ulas... citer mmg best wedding scene tu mmg cantik sesangat...kawin dlm hutan..wahh cantik lah... !!!! wedding gown si Bella tu pun cantik sesangat!!! huhuhuhuhu....

0 Response to "Breaking Down"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...