Pages

aku,telekom dan internet

lamanya tak update...bukan apa... tengah sakit jiwa..broadband ni dah abes dia punya limit... nak mengupload gambar pun makan tahun gamaknya... huhuhu tu yg mood nak update blog tu hilang...huhuhuhu,tak sabonya nak tunggu lagi 3-4 hari nak gi bayo bil..
strymix pulak call minggu lepas kot kata mr.aman.pihak telekom kata tak leh datang pasang plak tiang tipon hujung bulan ni... adeii pedihnya aku rasa... ni mcm duduk dlm gua... kat kampung2 dah ada kemudahan telepon takkan kws perumahan tak de kemudahan telepon?? bangang tak?? pastu siap suh terminate pakej yg kitaorg amik dulu... eh ko nak meniaga tapi nak suh customer terminate perkhidmatan ko?? bangang ke apa? sukahati la nak terminate ke tak kan... yg aku tahu ko datang pasang tiang tu kat sini... apa la pihak telekom ni... tu belum masuk proses2 yg kitaorg lalui sebelum gi wat aduan kat telekom... rasa cam mmg BANGANG la telekom ni!!!!

0 Response to "aku,telekom dan internet"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...