kelikkk la saya pelisss!!

mirror mirror on the wall

wekend lepas gi tengok wayang, amik show kul 10.15mlm. so sebelum tu sempat la pusing2 kat parkson dulu. katanya ada sale tp apesal tak nampak meriah pun? hehehe bila2 dibelek2 harga tak de la sale mana pun..adess... potong stim betul lah!!
citer mirror mirror ok lah walaupun tau la kan,citer snow white takde la banyak beza mana pun... arissa la kot yg seronok layan. ye lah budak umur 8 tahun, fairy tale ni masih seronok bg diorg...cuba kalau umur dah 30 tahun...hehehehe


0 Response to "mirror mirror on the wall"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...