kelikkk la saya pelisss!!

our lil sunshine

video

semalam pergi chek up, alhamdulillah semuanya baik2..gatal2 pun dah beransur hilang,kadang2 ada jugak la...yg tinggal parut2 yg sungguh annoying ini...huhuhu...
sekarang ni yg mabuk2 tu ada lagi skit2,rasanya biasalah kalau perut masuk angin mesti pas makan nak keluar balik kan... n satu lagi habit terbaru sara rasa mengantuk sepanjang hari..caya tak bagun pagi pas budak2 gi sekolah,pas mandi breakfast,masukkan kain dlm mesin basuh,or layan fb jap, sara sambung tido sampai kul 11 or 12..bangun siapkan makan tengahari,makan layan internet ke kejap,pastu tido...malam kul 9 dah tido...huhuhu banyaknya tido... tp mata ni mmg tak leh tahan...rasa cam melekat je...badan pun lesu je rasa...dan lagi satu semalam dokter cakap uri sara still kat bawah lagi tu yg buat rasa tak selesa tu...rasa senak pun ada,sakit kat bahagian ari2 pun ada...time naik n turun tangga rasa mengah je... cepat la naik balik uri tu ye..penat nya rasa...

2 Response to "our lil sunshine"

  1. :: Mrs.Eady :: says:
    7/4/12, 9:17 AM

    alhamdulillah ~

  2. Ema says:
    7/4/12, 12:39 PM

    besar dah dia... hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...