Pages

entry basi

cuti hari m'sia yg lepas kami buat family day,dengan family belah mr.aman dekat je..kali ni lokasi kat pengkalan balak...biasanya acara ni buat bulan december tp diawalkan atas beberapa sebab..salah satunya aku dah bersalin kot masa tu hehehehe... alhamdulillah 3 hari 2 malam kat sana cukup seronok walaupun mcm biasalah penat sbb kena masak sendiri kan... huhuhh... tahun depa decide nak wat free n easy trip tak mo masak2 lagi dah...tak tahu la menjadi ke tak since mak mertua aku suka masak sendiri,lebih jimat katanya... masalahnya masing2 mcm malas n penat n sibuk nak berehat2 je kan...ermm... tengoklah cemana..






sibuk main air je...sorang2 sampai rentung dah aku tengok..hahaha

breakfast dulu!

BBQ


ye inilah saya semasa 28weeks... segala2nya bosa dah masuk 7 bulan ni everything is big baby,butt,belly,boobs and bladder!! hhuhuu...

hari selasa selepas tu pergi klinik buat MGTT and alhamdulillah 2 hari lepas tu klinik call cakap result clear... ok lah kan..pas tu en.aman ajak gi tengok wayang plak since budak2 dah sekolah...bila lagi nak gi dating kan...lama dah tak gi tengok wayang berdua2an... hehehe,kami tengok citer resident evil..ok lah citer tu awal2 lagi dah terkejut2 kan hahaha.. pastu zombie kali ni bukan typical zombie...biasanya zombie jalan lambat2 kan..tp zombie kali ni aggresif mmg terhenti nafas aku kalau tengok adengan kejar2 tu...eh org cakap time peknen tak elok tengok citer tekejut2 kan... hehehe..

da alang2 update entry ni, just nak bagi tahu yg sabtu lepas umah dah dapat strymix yahoo..laju la skit kan.. dan2 tu jugak aku download running man yg termiss ari tu..tak de la banyak 6 episode je missnya... pas ni leh layan kdrama yahoo!!


0 Response to "entry basi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...