kelikkk la saya pelisss!!

aku bangga!

semalam walaupun tak larat gagahkan jugak pergi ke majlis anugerah kecermelangan kat sekolah arissa...beriya2 dia suruh mami pegi...asik ayah je pegi... so walaupun tak larat pegi la jugak,berpeluh2 tunggu majlis tu mula.. huhuhuu.... alhamdulillah arissa dapat 3 anugerah hari tu, anugerah tebaik mata pelajaran jawi,anugerah anjakan paradigma,anugerah kecermelangan keseluruhan... walaupun baru darjah 2 rasa cam terharu pulak tengok pencapaian dia..ye lah dari darjah satu uhari tu meraung2 tak mau pergi sekolahkan..ngan malas baca buku n buat homework kat umahnya...hari2 la kena marah ngan mami kan.ekekeke.... sebolehnya sara tak paksa anak2 ngadap buku,tp at least dlm sehari tu setengah jam pun jadilah kan dr tak tengok buku langsung

arissa mmg cepat tangkap pape yg dia baca,mudah faham n mudah ingat kecuali matematik sedikit lemah adoii mcm mami lah!!





yg ni pulak kertas periksa adam... dapat 4A 1B,ok lah 4 tahun dah boleh baca dan tulis nama sendiri... bila dah start boleh baca ni baru nampak dia minat nak menulis dan mewarna...kalau dulu nak tengok buku pun tak nak... kalau beli majalah buat tak tahu je or tengok gambar...sekarang dia rasa nak tahu majalah tu cerita apa n dia akan mintak kakak arissa bacakan...sekarang sara banyak beli buku warna n gambar yg sambung titik2 tu sbb nak latih tangan dia,tahun depan kan dah nak sekolah huhuhuhu....

0 Response to "aku bangga!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...