kelikkk la saya pelisss!!

ABC...

 hari ni mr.hubby cuti...so lepas hantar budak2 ke sekolah plannya nak pergi klinik gigi... tengah2 bersiap tu lori ktm sampai... kantoi plak kali ni terima brg masa mr.hubby ada kat umah....hehhe biasanya kalau terima brg masa dia takde n aku terus pakai tak de la dia kisah sangat kadang2 tak perasan pun hahaha..
bila dia tanya beli apa aku tunjuk la beli apa... rm35 siap pos ko...ha... murah la tu...sib baik mr.hubby tak marah...ok la kan nak pakai utk budak2 ni je pun.Tak tahu la tikar eva ni ada grade2 mcm rumpai laut tu ke tak sbb tu ada murah ada mahal...hahaha...bg aku asalkan boleh pakai n budak2 suka bolehla..kotnya dah bosan nanti masuk dlm stor tak ralat sangat rm35 je kan...hehehehe
saiz katil single

                                              balik dari sekolah siap landing suruh ambik gambar!

bg yg berminat nak dapatkan tikar eva ni boleh hubungi Areyen Shall
 sara beli dr dia la servis bagus...paling bagus senang nak hubungi n folow up...sekarang ramai betul peniaga on9 yg besar kepala... tanya lebih sikit dah marah...nak meniaga tapi tak bole tanya2 lebih.,menyampah betul aku!

3 Response to "ABC..."

  1. :: Mrs.Eady :: says:
    1/29/13, 9:35 AM

    cantik!

  2. aanie says:
    1/29/13, 12:09 PM

    murahnya siap pos...nak usha jap...

  3. sara82 says:
    2/5/13, 8:49 AM

    ha sila..sila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...