kelikkk la saya pelisss!!

orang memberi kita merasa,,,


Tengah hari tadi lepas ambik adam kat sekolah terus rush ke sekolah arissa pulak,sebabnya?? nak ambik duit "bantuan" rm100 tu lah. nasib baik la tak banyak sangat kereta nak parking... rasanya aku dah lambat kot sbb tengok sampul kat tangan cikgu kelas arissa dah tinggal lagi 5-6 keping je... hehehe semangat betul mak2 bapak2 ni ye... pukul 11 dah terpacak depan pagar ke apa? tak pe lah,pape pun terima kasih dan syukur atas rezeki ini...


muka org exited nak gi ambik duit rm100 !!

0 Response to "orang memberi kita merasa,,,"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...