kelikkk la saya pelisss!!

bila lelaki buat baik...

hadiah dr en.suami... tak tahu hadiah sbb tahun br ke,sbb bersalin ke,sbb naik pangkat jadi mak supir ke,nak kawin lain ke?? ehh?? astaghfirullah! tak baik berburuk sangka dengan suami sendiri... hehehe
mungkin ada rezeki lebih,alhamdulillah tak lupa kat bini dia nih... terima saja dengan hati terbuka :)

masih kekok pakai android,ye lah deh bertahun2 pakai nokia cap ayam tahun 2004,pergh lama gila tipon tu,masih elok pun lagi... kot2 sesak2 masih boleh pakai wat call n sms. yg last sekali beli ialah tahun 2010 kot tp dah rosak,nokia jgk lupa dah model apa.tu yg pakai yg tahun 2004 tu hehehe! selamba gile aku pakai henpon jaman tu... org tengok pun kerek je!... pehal suka hati aku lah,janji leh call!


0 Response to "bila lelaki buat baik..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...