kelikkk la saya pelisss!!

TAK DE CERITA...

kan dah cakap tak de apa nak diceritakan...korang masuk gak buat apa? hehehe... saja nak tayang uniform baru en.suami..skang dia kat sepang,paling tak best pesal suka sangat wat uniform kaler putih? kang nak makan mee kari ke kena pakai bib!! hehehe :P

2 Response to "TAK DE CERITA..."

  1. Miss Mirror a.k.a Sam says:
    1/4/13, 7:01 PM

    Kebetulan Kak Mirror pun tgh mikir cemana nak "putihkan" satu T.Shirt favourite warna putih tapi warnanya dah tukar jd tak putih.. (pening tak Sara baca ayat ni?. Hahaha).

    Ada org pakai nila.. Akak tak minat plak.

  2. sara82 says:
    1/4/13, 8:54 PM

    sara pun tak pandai nak putihkan baju hehehe kalau pakai nila nanti sana biru sini putih la jadinya hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...