Pages

how i wish...





imaginasi yg melampau berputar2 dalam benak aku sekarang ni... how i wish 1 hari ada 48jam,4 tangan dan 2 otak... huhuhu... penatnya badan dan otak... maka tamat sudah zaman bergoyang2 kaki sambil layan drama korea..ohh rindunya nak bersantai2 sambil tengok drama..dan sekarang barulah aku paham bila surirumah cakap dia tak de masa hatta nak tengok tv pun...kalau dulu sumpah aku tak paham dan aku assume diorg tak pandai manage masa...kihkihkih...ampunsss!!

jadual sangat padat setiap hari dan berubah2 setiap hari bergantung pada mood "tuan besar" itu!
setiap hari sekolah,seawal pukul 5.45pg dah bangun,mandi,solat siapkan breakfast, pukul 6 kejut adam n arissa n siapkan diorg. pukul 7 tepat dah kena keluar,hantar arissa,barulah hantar adam.sampai rumah kalau "tuan besar" tido sempat la nak breakfast,laundry,kemas apa yg patut... kalau tak tido jawabnya kena la cepat2 sediakan air mandian "tuan besar"..selagi tidak dimandikan selagi tu lah dia bising..ohh!

  lepas mandikan "tuan besar",tidurkan dia,baru la boleh menyapu,lipat kain,sediakan brg nak masak lunch plak. pukul 11.45 keluar ambik adam (hari isnin,selasa,rabu tak ambik arissa sbb dia transit utk ke sekolah petang pulak),balik ambik adam baru lah boleh rehat skit,layan si adam makan n tidurkan tuan besar itu...sesambil tu boleh la tumpang lelap barang sejam (tu pun kalau si adam tak kacau) masa ni aku biarkan si adam layan game or you tube sorang2,petang nya jemput arissa pulak dr rumah transit dia..balik rumah sediakan dinner,kejar budak2 tu mandi n mandikan tuan besar.. selesai dinner, chek buku sekolah,sediakan uniform sekolah,beg dan kasut bagai... pukul 10mlm dah tumbang dah!! dah bila masa aku nak tengok drama?? huhuhuhu... maunya tak penat mlm2 sejam or 2 jam sekali bangun menyusu, siangnya pula ok la skit kalau adam tak kacau boleh la tidur lama skit...

dan saya berharap dengan aktiviti yg padat ini...............
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

saya boleh slim tanpa perlu berdiet! boleh!!???




0 Response to "how i wish..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...