kelikkk la saya pelisss!!

sakit perut

Jumaat lepas adam tak ke skolah sebab cirit birit n demam...aku agak kesan dari makan nasi lemak kat sekolah, duk rumah pun diam je main game patu baring2 nampak sangat tak larat.. makan pun tak nak, perut adam ni sensitif skit,kalau dah kena cam ni mmg ambik masa nak baik...risaunya hari isnin ni kalau sakit perut lagi kat sekolah, dah la dia ni jenis malu nak berak kat sekolah sbb tak mau cikgu basuhkan...kot la menahan berak terberak pulak dalam seluar...huhuhu haru...kena siapkan seluar spare siap2 la nampaknya...

si Aiman pulak jangkit ngan adam kut demam... panas2 skit rasa kepala botak dia tu,tido pun tak berapa nyenyak,nak berkepit je...huhuh haru haru!

2 Response to "sakit perut"

  1. Miss Mirror a.k.a Sam says:
    1/13/13, 10:18 AM

    Kesiannya kalau budak sakit perut. Moga cepat sembuh.

    *Anak saya pernah sakit perut 3 hari muntah2.. sbb makan pisang (pisang apa tah.. lupa plak nama, tp org tua kata, pisang tu tak sesuai utk lelaki mkn..nt perut diorang kembung).

  2. sara82 says:
    1/13/13, 11:11 AM

    mmg kesian dah la jenis susah nak makan huhu.makin kurus la pas ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...