kelikkk la saya pelisss!!

toys

sabtu lepas keluar jalan2 kat Jusco bandaraya. pusing punya pusing berkenan dekat mainan ni... lagi pun ada discout 20% boleh la kan... si aiman tak de mainan lagi hehe,yg ada lamaze worm tu cam tak reti dia nak main..

kemain lagi seronok,ok la ada respon kalau dia tendang2 tu kan..si aiman ni cam bolehbg respon la klau ada muzik yg dia suka... (jgn suka 2 hari dah pastu ,bosan nak toys lain hehehe)

                                                          3 dah cukup kot!?????!!!!!


                                                                  agak2 bape kg la skang ek??

0 Response to "toys"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...