kelikkk la saya pelisss!!

zaman dah berubah

Siapa masih ingat kalau kita masuk apa2 acara atau ambil bahagian dalam sukan n bila dapat hadiah,zaman2 tu kalau hadiah mesti dah boleh teka... paling suka kalau dapat pensil warna,buku warna,kalau wat balik bekas2 plastik tapau tu mak2 suka la kan hehehe... tp sekarang kalau sukan dapat medal dan tropi... hhhuhu apa la sangat ngan budak 5 tahun tahu kan?  kejap duk celah kerusi,kejap duk bawah meja...hahah tak de nilai pun bg deme2 tu! sebb tu sara suka kalau budak2 ni dapat hadiah yg boleh deme2 guna...(jimat duit mak jemah!)

sabtu lepas sekolah Adam ada sukan,dia ambil 2 bahagian n dua2 dia menang n dapat medal hahaha..siap cakap lagi hadiah tak best... sara tak pergi tengok adam sbb kebetulan plak Aiman demam n mak mertua ada kat rumah.so en.hubby je la pegi temankan Adam.



cikgu kelas adam,cikgu maisarah (comelkan?)



0 Response to "zaman dah berubah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...