kelikkk la saya pelisss!!

cuti

 aiman first time masuk kolam... mula2 mcm tak kisah je tp bila dah masuk dlm tu mami panggil pun wat tak dengar je

 dah merah2 hidung baru nak naik hehehe...
 arissa dah gian nak main bowling... tp mlm tu tak de bola ringan bola 10 pun belasah jugak

 ramai peminat ni... tak pernah tengok baby bambam kot heheh...


cuti lepas tak de pegi mana pun...since aman tak cuti hari isninnya.. so ahad chek in je la hotel kat nilai tu,dekat skit dia nak gi keja hehehe... tak de pegi mana pun duk hotel je mlm keluar makan dekat2 pastu main boling,petang2 bawak gi swimming pool je keja... tido makan... ermm ok la duk umah pun tido makan jugak kan...hehehe...

1 Response to "cuti"

  1. Miss Mirror a.k.a Sam says:
    11/13/13, 2:35 PM

    Assalam Sara!!!.

    Seronoknya dpt swimming2 satu family.
    I ingat kalau cuti sekolah ni kitorang tak sempat gi swimming, I nak beli je la "swimming pool" yg pam2 kat supermarket tu..haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...