Pages

selamat datang 2014

 salam semua,aku ucapkan selamat datang tahun 2014...semoga tahun ni membawa sinar pada semua...aku tak de lah beriya sangat nak sambut tahun baru tp since usia makin meningkat ni rasanya perubahan tu perlulah... so sebagai permulaan tahun ni aku mulakan dengan buku motivasi dari nazali noor ni,semoga boleh menyuntik semangat baru pada aku...harap-harap sangat tahun ni berlalu dengan tenang tp tak tahu la kan nanti dah bersalin yang ke-4 ni boleh ke tenang?? hihihi...

 

21 dec 2013 hari tu balik kg sekejap,ye lah cuti2 ni mana ada pegi mana2 lagi kan so balik lah jenguk mama n papa dan kebetulannya mama akan berangkat ke makkah untuk umrah pada 28 dec tu.
selain tu sempat jugak lah celebrate b'day mama,aiman n arissa tumpang lagi sekali (kemain depa tu sampai 2-3 kali sambut b'day) hihihi... ye lah dah semuanya dekat2 kan.

 lupa pulak nak snap nasi kerabu hidangan tengahari tu ....hihihi bertungkus lumus mama n adik ipar menyiapkan semua tu...aku tak masuk dapur pun...erkk tak larat nak berdiri lama2,sakit tumit (alasan) kan hihihi...



malam 27 dec,mama berangkat ke kl dulu dengan last flight air asia,bermalam kat rumah pak tam (adik mama) kat kajang,esok nya fight pukul 6ptg terus ke madinah. dari kiri (baj hijau) adik ipar ~ dayah, papa tok n aiman,mama tok,adik bongsu ~ adik @ zatil, mak buyung n last sekali tu mak cik aku hihihih... walaupun baru umur 20++ tp dah pangkat makcik,dengan aiman pangkat nenek...hahaha.aiman kena panggil dia nek su...

0 Response to "selamat datang 2014"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...