Pages

selepas sebulan

hari khamis lepas bawak ammar chek up sebulan,alhamdulillah semuanya sihat. berat pun naik jugak, dah 4.57kg dah, ok la tak mcm abg aiman,sebulan naik sampai 2kg hehehe...  berat mami pun naik jugak 1kg hohoho,padahal makan sekali sehari je tu,mlm mmg tak makan,tp ye la ngadap pc tengok kdrama mesti nak ada kunyah2 tu kan...ermm tak tahu la cemana nak kurangkan tabiat tu... tp ye la siangnya mmg lapar la kan sbb fully breastfeed.alasan betul kan hahaha...


 aiman dah makin ok dengan adik,sikit2 nak cium adik...paling suka tiap kali nak kiss mesti cakap "emmm adikk,emm adikk",sampai nak kiss mami pun cakap emm adik jugak hahaha... tp still tak boleh tinggal jugak,kadang2 datang geram dia tu dia lepuk2 je adik tu... huhu... kadang2 senyap je tu mesti masuk bilik n panjat katil nak tengok adik... mmg tak boleh tinggal sorang2...


hari ni da 33 hari, since hari ni rasa tak mengantuk sangat bangun pagi2 siapkan anak,anak,anak dan anak amik kau...kata ramai anak kan hahaha.... ajak hubby pegi jalan2 n makan2, sambil jemput mak mertua kat melaka sentral,dia balik kl hari khamis ari tu,pastu dtg balik hari ni ngan bas hehehe... mak mertua aku yg banyak duk kat umah ni semasa berpantang ni,boleh la kan, ada jugak org nak tolong masak n bg anak2 makan.nak harapkan aku mmg telur goreng kicap,telur goreng sos tomato,telur goreng kasih sayang,telur goreng cinta sejati la jawab nya menu seminggu hahaha...




brunch kat vivo je tadi, sib baik la ammar tak meragam sangat,dia ok je kalau bising asal jgn panas hehehe...ada aircond or kipas dah ok dah mmg boleh tido... dua kali jugak la breastfeed kt jj tu.
tak de shopping apa pun just sempat beli strawberry body polish je kat body shop tu pun sebab ada sale,70% lain2 cam tak berapa berminat nak beli,since aku mcm tak de masa nak pakai hahaha,layan budak2 ni makan ais krim baskin robin then balik.

 Itu je la yg aku comfirm pakai,sale pun last day hari ni huahuahua.... sampai rumah baru aku menyesal hehehe!


ok ni pic nak riak, jeans lama ni,gigil2 aku nak try pakai kan,nak pakai depan2 hubby aku segan,buatnya sangkut tang bontot mau 14 tahun dia gelakkan aku! so aku tunggu je dia masuk bilik air n mandi baru aku try senyap2...boleh plak pakai balik saiz 29 ni hehehe... sukee sukeee sukeeeee!!

0 Response to "selepas sebulan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...